loading...
وحدت شهید قاسمی
vahdat بازدید : 38 سه شنبه 11 تیر 1392 نظرات (0)

 

.مسابقات باشگاههای دلوار طی دو سال بدون تیمی از بندر بوالخیر برگزار گردید که در سال 1363 آقایان عبدالرحیم کارگر و عبدالله غریبی با شرکت در جلسه باشگاهی دلوار رسماً فعالیت تیم را آغاز نمودند . باشگاه وحدت طی سه سال پیاپی قهرمان دسته 3 ، دسته 2 ، دسته 1 ، دلوار گردید و طی 7 سال فعالیت در دهه 60 چندین مقام قهرمانی باشگاهی دلوار وجام  حذفی دلوار را تصاحب کرد و در جام های روستایی نیز به قهرمانی های متعددی دست پیدا کرد که مهمترین آنها جام خورشهاب ، جام چاه تلخ و فقیه حسنان بود . در دهه60 تمام بازیکنان در کسب قهرمانی های وحدت سهم داشتند امادر این میان شهید غلامرضا قاسمی نقش مهم وسهم بسزایی در قهرمانی های وحدت در این دهه داشت .

وحدت در دهه 60 و 70 سه بار بعنوان نماینده بخش در مسابقات شهرستان ویکبار به عنوان نماینده شهرستان در مسابقات استانی شرکت نمود که آخرین بار در لیگ استان مقابل شیلات دیر با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید ولی با شهادت افتخار آمیز غلامرضا قاسمی، وحدت از دور بازیها کناره گیری نمود و در همان سال به مقام نائب قهرمانی جام شهید عاشوری دست یافت .

 

برخی بازیکنان دهه 60 باشگاه وحدت: شهید غلامرضا قاسمی - حمید دریایی رضا نیکنام ابراهیم سیمرغ اسماعیل قاسمی حسن قاسمی عبدالله باشی حسین باشی جعفر بستان غلام بستان  غلام استوار مجید دریایی امرالله قاسمی ماشاالله تیموری ابراهیم خلیلی غلامرضا رجبی فر ( بشک ) شهید خورشید خلیلی دولاح غلام شناوری شهید محمد غلامی

این باشگاه با ادامه راه شهید قاسمی درزمینه ورزشی، فعالیت خود را با جدیت بیشتری ادامه داد و به مقام های قهرمانی متعدد دیگری دست یافت .در مسابقات لیگ دسته یک دلوار به چندین مقام قهرمانی رسید و همچنین توانست جام حذفی دلوار و جام شهدای بوالخیر را نیز تصاحب کند .

 بازیکنان اواخر دهه شصت و دهه هفتاد وحدت شهید قاسمی بندر بوالخیر: عبدالرحیم کارگر حسین باشی علی باشی غلامعلی باشی خضر خلیلی اسماعیل خلیلی غلامرضا خلیلی ( اکبر )- محمد خلیلی (اکبر ) - محمد خلیلی (حیدر) کرم غزبانی مجید دریایی حسن غزبانی اکبر افتخاری  - محسن سیمرغ رضا سیمرغ عبدالرضا خلیلی حسین غریبی غلام استوار مجید خلیلی دریانورد امرالله قاسمی موسی سلیمی حسین خبیدویی نژاد عباس دستواره عیسی تیموری غلام کارگر حسین کارگر علی روزبهانی غلامرضا زایری - خلیل خلیلی یدالله خلیلی - عبدالله خلیلی محمد ملاح زاده عبدالله پورسلمان احمد روزبهانی جواد قاسمی رضا قاسمی امید جمهوری فضل الله غلامی موسی دریانورد مسعود بوالخیری –– ماشالله مقاتلی ابراهیم تیموری رضا باراده احمد خلیلی (حسین ) -

وحدت دهه هفتاد:

تیم دهه هفتاد با پا به سن گذاشتن خیلی از بازیکنان این تیم دچار تغییر و تحولاتی در کادر مدیریتی و فنی شد . و هدایت باشگاه را آقایان خلیل خلیلی و علی روزبهانی بدست گرفتند و جهت اقتدار وحدت و پاس داشت مقام شهید قاسمی توسط مدیریت این تیم ( خلیل خلیلی ) نام باشگاه وحدت به باشگاه وحدت شهید قاسمی تغییر یافت و در این مدت وحدت شهید قاسمی با صلابت و جدیت بازیکنانش توانست  مقامهایی که وحدت در دهه شصت و هفتاد بدست آورده بود مجدداً  تکرار شود . قهرمانی در جام باشگاههای دلوار، راهیابی به شهرستان و قهرمانی در جام روستایی ،بخشی از افتخارات این تیم است. از نیمه دهه 70 باشگاه با جوانگرایی توانست همیشه آن میراث قهرمانی و شخصیت تیمی را که از گذشتگان آن باشگاه به ارث رسیده بود حفظ و نگهداری نمایند . در اواخر دهه 70 این باشگاه بعنوان نماینده بخش به  زیر گروه استان  راه یافت و به رقابت با تیمهای وحدت کاکی ابومسلم خورموج پرسپولیس بنه گز پرداخت و با 2 برد و یک باخت از صعودو راهیابی به لیگ استان باز ماند .

 

از خصوصیات بارز این باشگاه نظم وانسجام ،همدلی تیمی، محبوبیت مردمی و برتری فنی است و از همه مهمتر  اخلاق خوب بازیکنان وکادر این باشگاه در تمام دوران فعالیت شان،موید این نکته می باشد.

 لذا وحدت شهید قاسمی در هیچ دوره ای قهرمانی اخلاق را فدای قهرمانی زود گذر نکرده و در هر مرحله و منطقه ای که حضور داشته، خاطره خوبی را نزد مسئولین مسابقات بجای گذاشته است .

بازیهای وحدت با تیم های شهباز محمد عامری ، شاهین عامری ، و خلیج کری در منطقه همیشه از حساسیت ویژه ای برخوردار بوده است .

از لحاظ مالی این باشگاه از زمان تاسیس تا کنون توسط شخص خاصی اداره نشده بلکه توسط هواداران و دوستداران وحدت و خودکادر فنی بازیکنان اداره شده و شاید یکی از اصلی ترین عواملی که باعث سربلندی و افتخار این باشگاه بوده همین یک رنگی و همدلی بوده است .

فعالیت آقایان خلیل خلیلی بعنوان مدیر علی روزبهانی سرپرست و محسن سیمرغ مربی و همچنین غلامعلی باشی کاپیتان جهت هدایت تیم، چشمگیر و قابل ستایش بوده است . در این 15 سال اخیر بازیکنان زیادی در این باشگاه فعالیت و بازی کرده اند که از همگی آنها تشکر و سپاس گذاری می شود . اگر اسم شخص خاصی عنوان نمی شود بیم آن می رود که اسم عزیزی از قلم بیفتد .

 اسامی بازیکنان دهه 80تیم وحدت  عبارتند از : مهدی جمهوری –– مرتضی خدری- ضرغام مزارعی - علی مزارعی وحید مزارعی محمود خلیلی ابراهیم خلیلی_ خضر تیموری مجید تیموری مهدی مقاتلی- صادق باشی روح الله بحرینی ابراهیم خلیلی_ نصرالله بحرینی حسن درازی منصور درازی حسین درازی میثم استوار حسین خدری علی غلامی توفیق غلامی مهدی قاسمی علی کارگر  - کیهان تاجدینی فرشید قاسمی عقیل بستان  - رضا قاسمی- احمد روزبهانی رضا سیمرغ عبدالله پور سلمان حامد پورسلمان حسین روزبهانی غلامعلی باشی .

البته این باشگاه در رده های دیگرنیز صاحب عناوین مختلفی شده که می توان به قهرمانی  در رده های جوانان در چندین دوره بخصوص در سال 77 و سال 88اشاره کرد که اسامی بازیکنانی که وحدت را در این دو دوره همراهی کرده انددر ذیل یادآور میشویم :

سال 77 : فضل الله غلامی امید جمهوری جلیل روزبهانی کیومرث خلیلی رضا باشی عبدالله پورسلمان علی زارعی احمد روزبهانی روح الله دریانورد اکبر افتخاری رضا باراده مسعود بوالخیری رستم باشی احمد مقاتلی داریوش خلیلی سعید باشی - ابراهیم تیموری با کادر فنی : غلامعلی باشی  - خلیل روزبهانی و سرپرستی عیسی بحرینی 

سال 88 :

منصور درازی محمد غلامی میلاد دریانورد محمد توکل رامین مظفری علی دریانورد (بهروز)

حسین تیموری مقداد باشی حسن قاسمی محمود کارگر محمد غزبانی محمد سلمانی محمود روزگرد ابوذر مزارعی

به سرمربیگری حسین روزبهانی و مالک کارگر

 

این باشگاه علاوه بر فوتبال در زمینه  والیبال نیز فعال بوده و به مقام های قهرمانی نیز دست یافته است.

از طرف مسئولین:

در آخر مسولین فعلی باشگاه از تمام کسانی که در این تیم زحمت کشیده اند و از طرفداران و بازیکنان تمام ادوار تشکر و سپاس گذاری نموده و دست تک تک آنها را می بوسند و از طرفداران این باشگاه می خواهند که همیشه یار و یاور این تیم باشندو از کسانی که نام آنها در این وجیزه  ذکر نشده پوزش می طلبیم . و برای کسانیکه قلبشان برای باشگاه وحدت می تپید تا زمانیکه تقدیر الهی انها را به دیار باقی فرستد طلب مغفرت می نماییم.  

باتشکر از آقایان خلیل خلیلی و علی روزبهانی

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر خود را در مورد سرویس جدید وبلاگ وحدت شهید قاسمی ثبت کنید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 35
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 42
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 42
  • بازدید ماه : 42
  • بازدید سال : 47
  • بازدید کلی : 2,928
  • کدهای اختصاصی

    شما میتوانید نوشته مورد نظر خود را در این بخش قرار دهید

    شما میتوانید نوشته مورد نظر خود را در این بخش قرار دهید

    این ابزار برای زیبا سازی محیط وبسایت شما بسیار مفید است . طراحی شده توسط قالب استور